Sunday, April 12, 2009

aku & alat TULIS

hari neh pegi memborong alat tulis di kdai cina name ADVANCED (x advanced pun sebenanye...) bersama kin dan dayah,,,,alat tulis dibeli untuk kegunaan peperiksaan,,,,(ayat BM layak dpt markh penuh)...


slalu b4 exam sy akn make sure sy blik kg....sekejap pun jadiiiiiii la.... nak rilek2 kt kg,,,, bru semangat sket nk stdy....tp sem ni....haih,,,, hampeh.... x buleh blik....waaaaaaa!!!!! nak balik!!!!!!! slalu akn g shpping stationery sume ngn ayh (alasan:sbb x yah guna duit sendiri,,,=p) sbb x guna duit sndiri jd aku membli x ingt,,,, sume nk yg baru,,, pen bru, eraser bru, ruler baru, sume la baru,,,,smpi ayh penah kate sy neh mcm bdk skola,,, tiap kali exm msti kne bli alt tlis bru,,,, ank sdare pun x mcm neh,,,,hahaha... tp sy wat muke 10sen, terus mmbeli dgn riang ria,,,,,:D


mmg pun,,, ok2 sy ngaku la sy orgnye sgt careless,,, slalu ilangkn alt tulis,,,, especially time msuk lab.... mmg akn ade pen or alt tulis laen yg ilang,,,(argh tension!!!!sape yg slalu kebas pen aku???) skrg ble g lab sy bwk sebtg pen jer,,,,, kd2g x bwk lgsg....gagagaga (gelak kejam!!!) dan sy akn terus prktikn amalan neh smpi sem dpn....pegi ke kelas dgn hny mmbwa sebtg pen,,,,, kalo ilang lg pasni xyah bwk trus,,,, tulis guna air liur....sape2 ade cadangn mcm ne x nk ilangkn stationery lg???



*********sekian************







p/s : mood status : hilang arah kerana trlalu 'seronok' mmbaca KPT

4 comments:

Mis$ IkIEN said...

sy ada cdngn (smbil terlompat2 angkat tgn)...

gntung jer alat2 tulih tu kat tengkuk....gerenti xilng...heeee

ummul said...

hehehe,,,,
mekaseh2...cdgan anda akn dipertmbgkn....


teruskn mmberi komen,,,stp cdgan akn diberi pertmbngn yg sewajarnya... ngeee~~



p/s: okey kien,,,dah bleh trunkn kn tgn yer....=p

dj said...

hakhak...jgn timbang je...wat!!!
mukan pe,cian je ...hihi

:P

ummul said...

hahaha,,,,


mukan xmo wat,,,,


tp tkut nti mul kna jln srg ja p klas tuh....ampa suma dok suh mul jln lu..

faizal pun xmo ngaku neh awek dia... haha



p/s : mul rasa maybe mul kna guna pensel besaq2 mcm sek ren dolu2.... back to basic!! (semangat berkobar2)


+_____+