Thursday, March 11, 2010

paramore

salam...hyet girls.=)




jap....



fuh!!
.
.
.
.

fuh!!
.
.
.
.
.
.

aaaaaachoooommm!!



haaaa..byknye habuk.nmpk sgt dah lama x update..hihi.xpeee.....
walopun dah lame x update tp sy slalu jgk update kisah-kisah kamu semua..
walopun dah lame x menulis tp slalu jugak luangkan masa untuk baca nukilan anda anda anda semua...






^______^




sejak akhir-akhir nie..sy slalu ketagih nak dengar lagu nie.

video

.brick by boring brick by paramore.



i'm not a big fan of paramore. x penah follow pun perkembangan band nie..stakat tau gitu-gitu jer. 1st time dengar mcm biase2 jer.. 2nd time rase mcm "eh best plak lagu nih"...and now i'm addicted to this song..huhu. setiap masa pun nk dgr dan menyanyi nyanyi sumbang..hiks!=)



lagu yang best.video clip yg sangat comel.dan penyanyinya juga comel.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

i got an email from him dis afternoon..


"skrg ni musim ribut2.. xbest tol. kepala pusing. kapal asik kejap2 senget kiri kejap2 kanan.ygg, abg mabuk ni. mabuk laut. hehe.. 2nd time mabuk. tapi belum wek wek lagi eh.. masih bleh bertahan. "


haha.sayang, kamu ni kannnn...kalo dah wek wek tu dah kes lain tuh..hihi
;p


tp hati risau sebenarnya.yelah bila baca paper hari2 ada bencana alam. gempa bumi + tsunami + ribut yg mcm mcm nama tuuu.hati kekasih/tunang/isteri mana yang tak risau bila mengenangkan si dia yang berada di tengah lautan demi mencari rezeki buat yang tersayang. hanya doa yang mampu dipanjatkan setiap kali usai solat.
.
.
.
.
.
.
.
"ya Allah..semoga dia sentiasa di bawah lindungan-Mu. peliharalah dia walau di mana dia berada."




aminnnnn...




5 comments:

ZuRaNaI said...

pelihara mereka semua..amin~~

hai ummul..hiii

~ nAbILaH bILzZ @ eLLe_91 ~ said...

=)

ummul said...

zura,

aminnnnnnnn...hi zura =)

nice to noe u!



nabila,

^___^

missL33n said...

mul...sabaq2...

doa umul tuh berkat...tu..hehe

insaAllah...faizal slmt..

amin...

ummul said...

:))))
sabaq lama dah nih!
;p
hihi...aminnnnn.
nti kim slm kat ctah okeh =)