Friday, March 26, 2010

tagged by zilot

salam...=)


hopefully suma orang pun sihat2...skrg nih musim demam dan batuk batuk tahap kronik. so pliiiisssssssss take care of ur health keh!


haaaa...baik bayar utang tag mrs.firdaus to-be kita neh cecepat...nti kang terlupa. ok let's start!



1. siapakah diri anda di rumah?

- anak pompuan bongsu kpd en.saad & pn.fatimah
- adik kpd 2 org kakak
- adik kpd 2 org abg
- kakak kpd sorang adik lelaki
- mak sdare kpd 5 org ank sdare..6th? on da way.;))))


2. siapakah diri anda di samping rakan?

kawan yg gila-gila dan saya suka buat rakan2 saya ketawa. (ask my GFs. they noe me better)



3. 5 bende yang anda idamkan tetapi belom tercapai?

- brcuti kat pulau ngn faizal
- honda jazz
- new laptop
- umrah
- pegi spa dan dptkan rawatan dr ujung kaki smpi ujung rmbt. bestttt dpt manjakan diri!:)))))



4. siapakah nama pasangan anda?

faizal ishak/fbi/pejal



5. Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda.

emmmm byk nihhhhh...kalo crita 1 page pun x abes...tp dia nak 5 je kan..=)))) saya suke bila dia call sy tetiba dan ckp dia rndu saya. dia tau apa yang dia nak dlam hidup dia,,, dia tau apa yg dia nak capai dalam idup dia. saya suka lelaki yg punya perancangan masa depan yang jelas.dia slalu sabar ngan kerenah saya yg kdg2 mengada ngada minta perhatian lebih walopun kdg2 saya tau dia sgt penat lepas abes duti tp dia layankan je la gf dia sorang nih. dia pendengar saya yang baik. sentiasa ade bila saya perlukan dia walopun kadang kadang terpisah beribu batu. and da most important thing is he completes me. even though we might appear different sometimes but we have one thing in common... that's what we called ♥ :)



.muka orang teruja dapat 3G ngan bintang hati dia.


.muka orang penat duty tapi terpaksa layankan gf dia membebel. :)))).
thanks sayang!



6. bila tarikh anda couple?

8 April 2006..2 weeks to go until our next anniversary!yeayy!!:))))))


7. apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

gado gado manja tu biasela kan dlm setiap relationship?



8. lagu tema cinta anda.

xde lagu tema lah kami nih..mana mana lagu yang kami rasa sweet di halwa telinga kami itulah yang kami dengar.. tp stiap kali saya rindukan dia saya akan dengar lagu all
my life by shayne ward.


9. apa perubahan yang anda ingi lihat dari pasangan anda?

saya harap faizal ishak yang saya cinta kekal begini sampai bila bila pun. :)


10.
Tag 10 rakan anda yang lain.

sesape yang rajen dan dilanda kebosanan boley buat.tiada paksaan..



5 comments:

Anonymous said...

mnarik kak ummul..=>

ZuRaNaI said...

hihi..ksian kan kt dorg..abis duty kne layan kite plak..tp tu je mase yg ade nk ckp2.sbnrnye dorg suke gak kn..hiii

ummul said...

nabila,

thanks dik!nabila sila buat tag ni yer. nak tau jgk kisah nabila ngn ehem ehem...;p



zura,

hihi..tu la kan..2 minggu skali jeee boley ckp lame2. time tu lah nak mengadu itu ini.smpi tersengguk sengguk layan gf dia pot pet! >___<

Anonymous said...

ehe...
sy ngn die low profile je..(psst:ayat poyo sket..=>)

ummul said...

:) low profile itu lebih baekk..