Monday, July 13, 2009

please dong!

lecture kimia pagi ni sgggggttt laju!!


x paham x paham x paham!!!!


dah la saya mmg TAK SUKER TAK SUKER kimia nih..emm bukan la tak suke ape cuma minat tue kureng skit..manyak pining woh blaja kimia..T_T ade sesape yg boley yakinkan saya yg chemistry is fun??


sudahlah begitu kelas pula di pagi hari..di kala itu otak kiri dan kanan masih ding dong!! mamai tak habeh lagik.. asyik terkenang mimpi malam tadi yg terganggu dek bunyi alarm..


buat muka mati laki lecturer buat2 tak nampak...


buat muka sakit perut lecturer ckp 5 minutes break...


buat buat tak dengar lecture nanti lecturer panggil name suh jawab soklan...


buat muka tertelan cicak lecturer cakap kalo tak paham balik baca buku...ceh!




[nota tapak tangan :]
message dah delivered jadi kelihatannya seri bijaksana mungkin dah sampai
idku,egypt..berharap agar dia dapat sign off kali nie sebab bekalan kaseh
sayang makin menyusut...T_T

12 comments:

Nikiysa Nina said...

huhu...

sabor je la mul....

kita senasib...

uwaaaaaaaaa!!! [nangeh pelan2 nnti org dgr]

tpi dr saripah ckp klas korg ok jer... ngeh2..

yer2... chemistry is fun.... yakinlah wahai ummul..

hekhek

ummul said...

hahaha giler menipu Dr. neh,,

kitorg okey sbb nk bg dia laju lagi dgn harapan kelas abeh awal..



ape yg penting ?? = BALIK AWALLL!!!

owh demimu Saripah...

w|cKa` said...

class chemistry mmg xbest..
tp chemistry between u & faizal?
mesti best kan?
hehe
>___<

ummul said...

teehee..

yo lah..bond tu mmg kuat..x bleh nk pisah lg dah..(ayat xley blah)

eh kak izan kate gitu trus semangat nk blaja chemistry...

>___<

Mama Izz~ said...

kamu...

add akak dlm YM

specky_gurl@yahoo.com..

kita borak panjang erkk...

ummul said...

yup!

yg menurut perintah..^__^

dj said...

huhu...kin...u nanges plan2 pn,i trt mnanges lam ati...huwaaaaaaa

sadis tol kls tuh...
da la i ngan lin je...
wat mke xphm pn tade geng...

mul laling...u jgn tlan cck tau...
geli mat satg...ihi

ummul said...

eh apsal sume nk nanges neh...nk join!!


ok i x telan i tenung jer..huhu

eh lyn gelimat jom??

tashamomo said...

aku pon xbrape nk paham gak~!
tp lagi dasat klas biotech dr hanizah, aku blur gile kat klas td,,
dok salin cam robot jek, otak aku tah kemane, plasmid, vector, bacteria sume nih aku xminat lah!

p/s: xle ckp blakang psai dr hanizah, die kate kurang ajor kang...
ingt ayat die td?
"ilmu sy berkat dr dulu sbb sy xpenah kurg ajor ngn cekgu"

hukhuk

ummul said...

hahaha

aku actually sume klas pon aku blurr!!minah blur tul aku.biotech tu lg la..tau je ade kaitan dgn genetik terus down.


p/s:huhu ayt tu mmg sadis. tp kiter mana penah kuang ajor ngn cekgu kan cha??mengumpat sket2 tu adatla..^__^

dj said...

jom2!!!
gelimat! mat! mat!
gelimaaatt!!!


hakhak
:D

ummul said...

hahaha..kasi murah kalkulator encik tabooo!!

sengalnya gelimat!!