Friday, April 30, 2010

.knape saye mcm ni.



.saya rindu dia.


sangat.sangat.sangat.
.
.
.
.
nape mcm ni?


bknnya tak penah berjauhan. bukannye 1st time dia naek kapal dan tnggalkan kamu.


mungkin sbb masa kapal smpi bintulu hari tu saya sgt sgt sgt harapkan dia dapat balik tp ternyata pelamin angan-anganku musnah.hmm..tu lah letak harapan tinggi2 lagi.. ape nak buat.redha ajelah.bukannye saya bleh kidnap dia kat atas kapal dan bwk dia ke teluk intan pun.kalo bleh dah lama dah buat.


kalo bagitau dia mesti dia ckp..
"sabar eh syg..kejaaaappp je lagi syg kne tngu..syg kan ade kwn2..kalo ade pape gtau kwn2..xmo simpan2 dlm hati yeh."


tp kawan2 tak sama mcm kamu.saya jenis manusia yang suka simpan segalanya dalam hati. saya tak pandai nak bercerita masalah dgn org. sebab kdg2 saya rasa mereka tak paham saya mcm kamu paham saya. ada tikanya hanya kamu yang saya perlukan tuk buat saya tersenyum semula.







p/s : plisssss masa..kasihanilah saya.:( tlg la gerak laju2.
pulangkan semula faizalishak saya dengan kadar segera.


15 comments:

.ArianiAizat. said...

kesiannya ummul..xpe2 sabar yer..tak lama jer lagi tuh..next bintulu balik la tuh..ofis sajer nx kaci cukup 6bulan la tuh..hehe..nt leh dating puas2 kt giant teluk anson..hehehe =)

ummul said...

hihi..kalo nak ckp kan 6 bln ummul pun dah hbis praktikum dah jwbnye..

heee ye lah nti ummul nak ajak faizal dating kat giant tluk intan lah!eh eh menara condong sedikit tu jgn di lupa..;p

tashamomo said...

ummul~ jom tawennnn

ummul said...

mau mau mau!!!hahaha :)

oh ibu oh ayah kawenkan daku..>__< hikhik

eh tp btol2 ke ko nak kawen nih?? weh jgn lupa jmput aku..aku datang!!

missL33n said...

alolo mul...sabaq2 no...xlama dah...

btoi ka tasya tuh? haha...slmat berkahwin~

ZuRaNaI said...

huhu..sdeynyeee..teringat time2 cm2 dulu..sbb brharap tibe2 xbalik trus frust..sabr ye..

~ nAbILaH bILzZ @ eLLe_91 ~ said...

kawen..???
akk xnk ajk sy ke..???
muahaha..

ummul said...

leen,
ye ling..mul sabar :)

hehehe..xtau la tasya tuh..kita tngu dan lihat je keh!



zura,,
tu lah..baru nak blajar2 kenal dgn kerjaya seorg mariner..so pelajaran pertama : jgn terlalu berharap tuk dorg blik awal..:)

wuwuwuwu~~~


nabila,,
haipp!! blajar dlu smpi abis pastu nti k.ummul nikahkan..hehehe~~

~ nAbILaH bILzZ @ eLLe_91 ~ said...

aishhh..dah kne mrh ngn kak ummul..
aiseyyyhhh..

muahaha..
kawen..???
lmbat lg...jauuuuhh lg...
lamee lg...

ummul said...

marah-marah sayang..:)

hihi...xpe muda lg..mase dpn masih pnjggg..masih byk yg nabila nak capai kn? go for it!:)

~ nAbILaH bILzZ @ eLLe_91 ~ said...

wah...
sayannnggg kak ummul..=p

ermm..
klau mude pun,ntahkan umur ni pnjang @ x..
klau mse dpn msih pnjg pun,ntahkn mmpu manfaatkan @ x..
klau msih byk yg nk di capai pun,ntahkan tercapai @ x..
wAllahualam..

ummul said...

:)xpe yg penting kita dah usaha sebaik mungkin..yg selebihnya biar DIA yg tentukan..

~ nAbILaH bILzZ @ eLLe_91 ~ said...

thanks kak..

Nikiysa Nina said...

ummul......

sabor yer...

p/s:- ambil award kamu nnti yer...

ummul said...

nabila,,
same2..


kien,,
thanks ling...okeh tenkiu nti i ambik yer..:)